שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

תרגיל סקס קטן... (מאת אריה גרינברג).

הודעהעל ידי אריהג » ש' דצמבר 22, 2012 7:16 pm

בעיירה קטנה באזור נידח, ארגנה העירייה מסיבה כדי לחגוג 60 שנות נישואין למקס ומריה, זוג איכרים קשישים הנהנים מבריאות וכושר מעולים. מריה נושקת לגיל 100 ואילו מקס כבר עבר גיל זה.

עיתונאי של היומון המקומי שנדהם לשמוע על הזוג, הגיע לחגיגה כדי לראיין את מקס וביקש שיפרט לו את סדר יומו.

"ובכן, אנו מתעוררים מידי בוקר בשעה 07:00 ואז מריה עושה לי תרגיל סקס קטן... אז אני קם, שותה קפה ואח"כ הולך להאכיל את התרנגולות ולטפל בגינת הירק.

לקראת 10:00 אני נכנס הביתה לאכול ארוחת בוקר ולעתים, כלומר לא תמיד, מריה עושה לי תרגיל סקס קטן...

לאחר מכן אני הולך למזנון המקומי כדי לקשקש קצת עם הצעירים.

בצהרים אני נכנס לאכול ארוחת צהרים, אח"כ עושה סיאסטה וגם כאן מריה עושה לי תרגיל סקס קטן...

בהמשך אני מטפל בכבשים ולקראת 16:00 אני נכנס לשתות משהו חם ולעתים, כלומר לא בכל יום, מריה עושה לי תרגיל סקס קטן...

אח"כ אני דואג לארגן עצים להסקה ומכניס את התרנגולות ללול.

אנו אוכלים ארוחת ערב בשעה מוקדמת וכאן, תמיד, אבל תמיד, מריה עושה לי תרגיל סקס קטן...

לאחר מכן אנו הולכים לישון. ככה זה מאז שאנו ביחד!"

העיתונאי ההמום שאל את מקס: "אולי תוכל לפרט לי קצת איזה תרגילי סקס היא עושה לך?"

"היא מזיינת לי את המוח".....
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

מצחיק בברוקלין.....

הודעהעל ידי אריהג » ש' דצמבר 22, 2012 7:38 pm

בברוקלין, בשכונה יהודית, ברחוב מוצב שוטר מקוף אירי שיצר קשר הדוק עם גברת כהן ועורך אצלה אבזוך (ביקור) יומי.

בוקר אחד כשהגיע אמרה היא לו היינט גייט נישט (היום לא הולך), לא עזרו בקשותיו ותחנוניו, אפילו לקוויקי לא הסכימה.

לשאלתו מדוע? ענתה, לא תבין אתה הרי גוי, ובכל זאת ביקש והיא הסבירה ששבת היום ובעלה עשוי לחזור כל רגע מבית הכנסת.

אמר לה השוטר בשפתה, הוב איך אאידיעה (יש לי רעיון) את תעמדי בדפנסטר (בחלון) ואני אבוא אלייך פין הינטן (מאחור).

אם נראה את בעלך חוזר מבית הכנסת, נתפזר. ואכן כך עשו. מרוב עינוגים פגעה ידה של גב' כהן בעציץ הפרחים וחופן אדמה ניתז למטה היישר על ראשה של גב' לוי.

זו הרימה ראשה וגערה בגב' כהן והזהירה אותה שאם זה יקרה נוך איין מול (עוד פעם) היא תצלצל מיד לפוליציי (לשוטר) .

השיבה לה גב' כהן: דם פוליציי (השוטר) איך הוב הים אין טוחס. (המשטרה בתחת שלי.....).
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ש' דצמבר 22, 2012 10:34 pm

zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » א' דצמבר 23, 2012 8:34 am

פשוט מדהים מה אפשר למחזר - שווה לצפות
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ב' דצמבר 24, 2012 3:47 pm

לבעל פולני נמאס שאשתו רודה בו.JPG
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ה' דצמבר 27, 2012 1:34 pm

zeev כתב:בעיירה ליד העיר מינסק התחילו להרגיש חוסר בחלב , ישבו חכמי העיר והחליטו ללכת לעיר הגדולה מינסק ולקנות פרה שם , קנו פרה , ואכן הפרה ממינסק הניבה חלב פי שלוש מכל שאר הפרות , שוב ישבו חכמי העיירה והחליטו לקנות פר כדי שיהיו לפרה עגלות ועגלים , שלחו משלחת לשוק הגדול של העיר מינסק וקנו פר , אלא מה ? בכל פעם שהפר התקרב לפרה הפרה ברחה וכך לא המליטה לא עגלות ולא עגלים , שוב ישבו חכמי העיירה והפעם לא ידעו מה לעשות , הוחלט לפנות לרב ולבקש את עצתו , שכן הרב ימצא פתרון לבעיה , הרב שמע את הסיפור ושאל , תגידו לי הפרה ממינסק , נכון ? תהו חכמי העיירה , ושאלו את הרב , כבודו איך ידעת ? אני מכיר את הבעיה מקרוב אמר הרב , גם אישתי ממינסק .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ו' דצמבר 28, 2012 12:10 am

בורדר קולי מדהימה!

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ג' ינואר 01, 2013 9:56 am

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ג' ינואר 01, 2013 3:41 pm

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ד' ינואר 09, 2013 11:33 pm

למכון ויצמן לא נותרו מקומות ולכן על מנת להקשות על המועמדים הרבים , הכין הפרופסור סדרת שאלות. הראשון שנכנס לחדר

נשאל על ידי הפרופסור:

"אתה נוסע באוטובוס וחם לך, מה אתה עושה?"
הנבחן השיב, "פותח את חלון."
הפרופסור חייך ושאל, "מה הזווית של הרוח שנכנסת מהצד הדרום מזרחי של החלון?"
הנבחן, "לא יודע."
"נכשלת", אמר הפרופסור, "הבא בתור."

הנבחן יוצא ומספר לכולם על "תרגיל" החלון.

נכנס השני והפרופסור שואל אותו:

"אתה נוסע באוטובוס וחם לך, מה אתה עושה?"
הנבחן השיב, "פותח את חלון."
הפרופסור חייך ושאל, "במהירות של 70 קמ"ש, עם הרוח הנכנס מהחלון, כמה בלונים של 4 ממ"ק כל אחד אפשר למלא אחרי

נסיעה של חצי שעה?"
הנבחן, "לא יודע."
"נכשלת", אמר הפרופסור, "הבא בתור."

הנבחן יוצא ומספר לכולם על "תרגיל" החלון.

כך נכנסו עוד נבחנים בזה אחר זה- ונכשלו אחד אחרי השני.

אחד שיצא מהחדר ואמר לבלונדינית שבחוץ שעמדה להכנס ולהבחן, שתזהר "משאלת החלון הפתוח"

הבחורה הבלונדינית נכנסה לראיון והפרופסור שאל שוב,
"את נוסעת באוטובוס וחם לך, מה את עושה?"
"מורידה חולצה", השיבה הבלונדינית.
הפרופסור ניסה להקשות, "עדיין חם לך, מה תעשי?"
"מורידה מכנסיים", השיבה הבלונדינית.
"עדיין חם לך", אמר הפרופסור.
"מורידה חזייה ותחתונים", אמרה הבלונדינית.
הפרופסור המופתע שואל אותה, "תגידי, מה את לא מפחדת שיעשו לך משהו?"
"פרופסור", היא אמרה, "מצידי שכל האוטובוס יזיין אותי, אני את החלון – לא פותחת."
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ד' ינואר 09, 2013 11:41 pm

על ידי אריהג » ש' דצמבר 22, 2012 5:38 pm

בברוקלין, בשכונה יהודית, ברחוב מוצב שוטר מקוף אירי שיצר קשר הדוק עם גברת כהן ועורך אצלה אבזוך (ביקור) יומי.

בוקר אחד כשהגיע אמרה היא לו היינט גייט נישט (היום לא הולך), לא עזרו בקשותיו ותחנוניו, אפילו לקוויקי לא הסכימה.

לשאלתו מדוע? ענתה, לא תבין אתה הרי גוי, ובכל זאת ביקש והיא הסבירה ששבת היום ובעלה עשוי לחזור כל רגע מבית הכנסת.

אמר לה השוטר בשפתה, הוב איך אאידיעה (יש לי רעיון) את תעמדי בדפנסטר (בחלון) ואני אבוא אלייך פין הינטן (מאחור).

אם נראה את בעלך חוזר מבית הכנסת, נתפזר. ואכן כך עשו. מרוב עינוגים פגעה ידה של גב' כהן בעציץ הפרחים וחופן אדמה ניתז למטה היישר על ראשה של גב' לוי.

זו הרימה ראשה וגערה בגב' כהן והזהירה אותה שאם זה יקרה נוך איין מול (עוד פעם) היא תצלצל מיד לפוליציי (לשוטר) .

השיבה לה גב' כהן: דם פוליציי (השוטר) איך הוב הים אין טוחס. (המשטרה בתחת שלי.....).
אריהג הודעות: 168הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 4:27 pm
במקור הזכויות שמורות לידידנו אריה.ג בטעות מחקתי וזה התיקון.
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » א' ינואר 13, 2013 1:19 pm

היה זה סתיו והאינדיאנים בשמורה המרוחקת שאלו את הצ'יף החדש שלהם האם החורף עומד להיות קר או מתון.

הואיל והוא היה צ'יף אינדיאני בחברה מודרנית, הוא מעולם לא חונך על ברכי הסודות העתיקים. כאשר הביט בשמיים, לא יכול היה לומר מה עומד להיות מזג האוויר. בכל זאת, על כל צרה שלא תבוא, ענה לבני השבט כי החורף אכן עומד להיות קר, ושעל בני הכפר לאסוף עצים להסקה כדי להיות מוכנים.

כמו כן, בהיותו מנהיג מעשי, עלה במוחו לאחר מספר ימים רעיון. הוא הלך עד לתא הטלפון הקרוב, התקשר לשירות המטאורולוגי ושאל:
"האם החורף הקרב עומד להיות קר?"
"נראה כאילו חורף זה אכן עומד להיות קר למדי," ענה החזאי מהשירות המטאורולוגי.
לפיכך חזר הצ'יף אל אנשיו והורה להם לאסוף עוד יותר עצים, כדי להיות מוכנים.

שבוע מאוחר יותר הוא התקשר שוב לשירות המטאורולוגי.
"האם זה עומד להיות חורף קר מאד?"
"כן, זה בהחלט עומד להיות חורף קר מאד."
הפעם הורה הצ'יף לאנשיו לאסוף כל פיסת עץ שיוכלו למצוא.

שבועיים מאוחר יותר, הוא התקשר לשירות המטאורולוגי שוב.
"האם אתם בטוחים לגמרי שהחורף עומד להיות קר מאד?"
"לגמרי," השיב האיש מצידו השני של הקו,
"זה עומד להיות אחד החורפים הקרים ביותר מאז ומעולם."
"איך אתה יכול להיות בטוח כל כך?" הצ'יף שאל.
והחזאי השיב: "האינדיאנים אוספים עצים כמו משוגעים..."
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי TRAVELLER » א' ינואר 20, 2013 8:37 am


סמל אישי של המשתמש
TRAVELLER
 
הודעות: 32
הצטרף: ד' דצמבר 05, 2007 9:22 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי שמוליק » א' ינואר 20, 2013 6:32 pm

פרה קדושה מן המזרח הרחוק :P גם בארגנטינה הפרות קדושות אבל את זה לא היו נתנים לקרות 8) (מזמן הייתה מסתובבת על הגריל) :lol:
קבצים מצורפים
image.jpg
image.jpg (128.6 KiB) נצפה 17869 פעמים
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ב' ינואר 21, 2013 7:51 am

זו בטח האקי שלהם במפגש השבועי
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 0 אורחים