שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

לכבוד : מנהל הביטוח הלאומי שלום רב.

הודעהעל ידי אריהג » ב' דצמבר 02, 2013 8:28 pm

אני משה כהן , מתגורר ברחוב התאנה 27, מציין בזאת את העובדות הבאות:
לפני הרבה שנים התחתנתי מתוך אהבה עם אלמנה שהייתה לה ילדה בת 18 . אחרי החתונה, אבי בא לבקר כמה פעמים, ופתאום התאהב בבתי החורגת, והתחתן אתה ללא הסכמתי.
כתוצאה מכך, הבת החורגת שלי הפכה לאמי החורגת, ואבי לחתן שלי.
האישה של אבי (ז"א בתי החורגת), שבו זמנית היא גם אמי החורגת, ילדה בן שהוא נכדי - מפני שאני בעלה של אמה של בתי החורגת, וכך הבן הזה הוא גם אחי, כבנו של אבי.
בו זמנית, אשתי הפכה לסבתא, מפני שהיא אמה של אשת אבי, וכך יוצא שאני נכד של אשתי.
זמן קצר אחרי זה, אשתי ילדה בן, שהפך להיות גיס של אבי, אח חורג של אשת אבי וכך גם דודי.
בני הוא גם משה כהן, אחיה של אמי החורגת, ודרך אמי החורגת הפכה אשתי לסבתא ואני ל-סבי שלי .
לאור הדברים הנ"ל, אני מבקש לדעת אם בני, שהוא גם דודי וגם גיס של אבא, ואחיה של אמי החורגת, זכאי לקבל קצבת ילדים ?
בכבוד רב:
משה כהן .
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי ufd41 » ג' דצמבר 03, 2013 11:11 pm

חברת החשמל לישראל העמידה מספר משאיות לצורך מטרה מסויימת.
מי יודע למה?
2 רמזים אתן.
1. אם תסתכלו מחר בלילה לכיוון תחנת הכח רידנג תקבלו את התשובה.
2. הרמז השני נמצא בכתובת הזאת http://icmisrael.com/forum/phpBB3/viewt ... ?f=6&t=112

תמונה

תשובה עם צילום עדכני יעלה מחר בערב.
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי ufd41 » ד' דצמבר 04, 2013 8:39 pm

וזו התשובה.

ביום רביעי תודלק החנוכיה הגדולה בעולם
ביום רביעי הקרוב, 4 בדצמבר 2013, בשעה 18:00 תודלק החנוכייה הגדולה בעולם לצד ארובות תחנת הכוח רדינג בתל אביב, ואתם תוכלו לצפות בה מנמל תל אביב ומרחבי גוש דן.
החנוכייה מורכבת משמונה במות הרמה של חברת החשמל, שזרועותיהן יינשאו לגובה של 22 מטרים כל אחת, ובמת השמש שתתנשא לגובה של 28 מטרים.
זרועות במות ההרמה יוארו בצבעים שונים ומתוכן ייצאו תשע אלומות אור לבנות, שיינשאו לגובה של כ-10 קילומטרים (!) כל אחת – ובהן ניתן יהיה לצפות מרחבי גוש דן.

את החנוכייה הדולה בעולם ידליק שר התשתיות הלאומיות האנרגיה והמים, סילבן שלום ויו"ר דירקטוריון חברת החשמל האלוף (במיל'), יפתח רון-טל ביחד עם אייל נייפלד , עובד חברת החשמל , אשר נפצע באורח אנוש בפיגוע בהר מירון ואיבד את ראייתו, וכיום עובד בחברת החשמל.

עוד ישתתפו בטקס, מנכ"ל חברת החשמל – אלי גליקמן, מנכ"לית משרד האנרגיה, אורנה הוזמן בכור, יו"ר ארגון העובדים של חברת החשמל – מיקו צרפתי ומכובדים נוספים.

ביום רביעי, 4 לדצמבר, החנוכייה תישאר דולקת עד חצות, ותאיר את שמי תל אביב.


תמונה
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

אנגלית אינה שווה ליידיש...

הודעהעל ידי אריהג » א' דצמבר 08, 2013 9:29 am

בימי המשבר הכלכלי הגדול בארה"ב בשנות השלושים, יהודים רבים חסרי כל הגיעו בגלי הגירה ממזרח אירופה וחיפשו עבודה .
שניים כאלה מסתובבים בניו- יורק. באחד הרחובות הם רואים שלט JOBS .
הם מצליחים להבין איכשהו שזו לשכת עבודה .

אומר יענק'ל לחיים: " אתה משכיל יותר , לך תראה במה מדובר "
מצליח חיים להגיע לחדר המראיינים , אולם כעבור 10 דקות הוא חוזר לחברו.

לשאלה המתבקשת " נו ?! ", הוא עונה:
אז ככה , אומר חיים, נכנסתי לחדר שבו ישבו שלושה גברים וגברת אחת והם מייד התחילו לבחון אותי .

שאל הגבר הראשון :? DO YOU SPEAK ENGLISH

"עשיתי חשבון שאם אגיד 'לא' - יזרקו אותי מיד, אז עשיתי עם הראש למטה למעלה."

אמר השני : SHOW US YOUR HAND

עשיתי חשבון ש- HAND זה בטח כמו "האנט" באידיש והראיתי להם את היד .

אמר השלישי : SHOW US YOUR FOOT

עשיתי חשבון ש- FOOT זה כמו "פוס" והראיתי להם את הרגל .

"נו... " שואל יענק'ל בקוצר רוח , "ואז...? "


ואז האשה שאלה ? DO YOU SMOKE
" הראיתי לה את השמוק וכאן אני חושב עשיתי טעות.
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ב' דצמבר 09, 2013 9:09 pm

חיוך הוא הקו העקום היחיד - שיכול ליישר כל דבר בחיים !!!
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ה' דצמבר 12, 2013 8:11 am

הדבר הכי קרוב לצפייה בתלת מיימד במחשב, עברו לצפייה מסך מלא

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי שמוליק » ה' דצמבר 12, 2013 10:31 am

משאית, מנוף וטנק רוסיים........ מה יכול כבר להשתבש дерьмо :D

[YouTube]http://www.youtube.com/watch?v=gCSnrgNKEY0#t=76[/YouTube]

http://www.youtube.com/watch?v=gCSnrgNKEY0#t=76
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

סבא נהג מרוצים.

הודעהעל ידי אריהג » ה' דצמבר 12, 2013 1:20 pm

סב יושב בקופת חולים וממתין לרופא.
לידו יושב בחור צעיר.
מה עושים ? מספרים זה לזה את הצרות.
לבסוף שואל הבחור הצעיר את הסבא: במה אתה עוסק ?
אני נהג מרוצים - משיב הסב.
אתה נהג מרוצים !? מתפלא הבחור.
כן - משיב הסב - אני מסיע את הנכדים שלי והם מרוצים.
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ב' דצמבר 16, 2013 7:33 pm


טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי שמוליק » ה' דצמבר 19, 2013 8:17 am

זה קרה השבוע בברזיל: סוחר מכוניות לא רצה להזיז את האוטו החונה במדרכה בתצוגה לבקשת צוות ששיפץ מדרכות - בסוף יצקו את הבטון על האוטו החונה..... :D

תמונה

http://www.elintransigente.com/notas/2013/12/17/asfaltan-auto-suelo-porque-molestaba-quisieron-moverlo-222874.asp
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי רועי » ו' דצמבר 20, 2013 11:43 am

בתגובה לפרסומת של וולוו עם ואן-דאם,
צ'אק נוריס, האדם הכי קשוח בעולם (באמת - הוא כל כך קשוח שהוא יכל להתעטש בעיניים פקוחות) מפגין יכולות:
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ש' דצמבר 21, 2013 9:11 am

אז נמשיך באווירת חג המולד הקרב,
פסנתר מכושף שמנגן בהתאם לתחושות ופעולות של העוברים והשבים בתחנת הרכבת יוניון שבשיקגו

מכירים את תופעת "אספסוף בזק" ובאנגלית Flash mob הנה עוד אחד חביב, הפעם תיזמורת ומקהלת חיל האוויר האמריקני במוזיאון הסמית'סוניאן
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי אריהג » ד' דצמבר 25, 2013 11:20 am

אישה:
"למה לפני החתונה היית קונה לי המון מתנות,
תכשיטים, בגדים,
ועכשיו כלום?"

בעל:
"ראית פעם דייג שממשיך לתת לדג תולעים,
אחרי שהוא כבר דג אותו?"...





בחור מספר לחברו:
אתמול ראיתי חתיכה בלונדינית
שישבה לבד בבר וביקשתי ממנה אש לסיגריה.
היא אמרה שאין לה מצת אבל היא גרה קרוב
ואם אעלה איתה היא תיתן לי
אש לסיגריה שלפני ואחרי ...

והלכת איתה???
בשביל מה? ביקשתי מצית מהמלצר...





שתי זקנות מאכילות יונים.
זקנה א':
תקשיבי,
היונים האלה כמו הפוליטיקאים.
זקנה ב':
מה זאת אומרת?
זקנה א':
כשהן למטה,
אוכלות מהידיים שלנו.
כשעולות למעלה
מחרבנות עלינו....



שני פולנים נפגשים.
אומר הראשון לשני: "נראה לי שאשתי מתה".
"מה זאת אומרת נראה לך שהיא מתה?", שואל השני.

"תראה", עונה הראשון, "הסקס - אותו דבר,
אבל הכיור מלא כלים".
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

הסכנה בסקס מזדמן....

הודעהעל ידי אריהג » ש' דצמבר 28, 2013 1:09 pm

אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

מקווה שכעת הסרטון לא יעלם...

הודעהעל ידי אריהג » ש' דצמבר 28, 2013 6:45 pm

אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 0 אורחים