מפגש IVC השלישי ברמת השרון

אירועי אספנות בישראל ובעולם - פרטים, תמונות והסיפורים שלכם

מפגש IVC השלישי ברמת השרון

הודעהעל ידי רועי צוקרמן » ש' מאי 17, 2008 3:11 pm

כמו בפעמים הקודמות - יופי של מזג אוויר, מיקום מושלם, אנשים נחמדים :)
יש הרבה תמונות, אז אתן להן לדבר.

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה



תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה



תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
רועי צוקרמן
צוות הניהול
 
הודעות: 2409
הצטרף: ו' נובמבר 09, 2007 10:39 am
מיקום: בנתיב הימני

בראאבו

הודעהעל ידי DAVIDCL » ש' מאי 17, 2008 5:04 pm

:!: :!: :!: :!: :roll: :lol:
קינגים אחד אחד
DAVIDCL
 
הודעות: 60
הצטרף: ג' אפריל 29, 2008 5:13 am

מפגש רמ"הש מס' 3 17.05.2008

הודעהעל ידי ufd41 » ש' מאי 17, 2008 7:18 pm

מעט מהתמונות שצילמתי.(נגמרו לי הסוללות)


תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

שאר התמונות בקישור המצורף.
http://public.fotki.com/ufd41/z-10/
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

צוקרמן

הודעהעל ידי DAVIDCL » ש' מאי 17, 2008 8:56 pm

ותמונות חברי IVC צילמתם?הצ'יף למשל או אירית הגדולה מכולם
DAVIDCL
 
הודעות: 60
הצטרף: ג' אפריל 29, 2008 5:13 am

הודעהעל ידי AKICHU » ש' מאי 17, 2008 9:06 pm

ממש לא נראה לך, תצטרך לבוא בעצמך ולגלות כמו שנאמר באידיש
This is for us to know and you to find out
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי zeev » ש' מאי 17, 2008 11:23 pm

צילומים יפים , אין מה להגיד , לרועי וחיים כל הכבוד , ולחיים בפעם הבאה תכין עוד סוללה . שבוע טוב . - זאב
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

צ'יף

הודעהעל ידי DAVIDCL » א' מאי 18, 2008 6:17 am

הוספת תמונות היתה מכבידה על האתר ככה הסבירה לי אירית אם הבנתי נכון
אבל גם כך האוסך מאוד מיוחד נדיר ומרתק :!:
DAVIDCL
 
הודעות: 60
הצטרף: ג' אפריל 29, 2008 5:13 am


חזור אל ארועי אספנות בארץ ובעולם

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד