מפגש החיפושיות באיצטדיון רמת-גן

אירועי אספנות בישראל ובעולם - פרטים, תמונות והסיפורים שלכם

מפגש החיפושיות באיצטדיון רמת-גן

הודעהעל ידי רועי צוקרמן » א' אוקטובר 19, 2008 1:54 pm

היה אירוע צבעוני ונחמד מאוד עם אווירה טובה.
בערך 100 חיפושיות וקלאסיות אחרות של פולקסווגן השתתפו. מרשים :)

ונעבור לתמונות:

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה


עד כאן :shock:

רועי.
רועי צוקרמן
צוות הניהול
 
הודעות: 2409
הצטרף: ו' נובמבר 09, 2007 10:39 am
מיקום: בנתיב הימני

הודעהעל ידי AKICHU » א' אוקטובר 19, 2008 2:07 pm

איזו בונבוניירה והרעיון של חיפוציור חבל"ז
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי zeev » א' אוקטובר 19, 2008 10:35 pm

אכן תמונות קשות לצפיה , קשות שבעתיים כי רציתי לראות, ולא בתמונות , אלא בחיים , הואיל ואי אפשר להשיב מה שעבר התמונות מדברות , כל הכבוד אירוע נפלא , בפעם הבאה מגיע , שבועת הצופים.
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הודעהעל ידי Vovka » ב' אוקטובר 20, 2008 1:36 am

כמה חבל שלא ידעתי על הארוע. :(
תמונות מצויינות רועי! :wink:
Vovka
 
הודעות: 157
הצטרף: א' פברואר 10, 2008 8:45 pm


חזור אל ארועי אספנות בארץ ובעולם

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 2 אורחים