שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי רועי צוקרמן » ה' דצמבר 23, 2010 1:18 pm

רועי צוקרמן
צוות הניהול
 
הודעות: 2409
הצטרף: ו' נובמבר 09, 2007 10:39 am
מיקום: בנתיב הימני

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי שמוליק » ו' דצמבר 24, 2010 6:36 pm

משירי חג המולד : "Rust &Snow או My rusty Chevrolet"

קבצים מצורפים
Rust & Snow.jpg
Rust & Snow.jpg (132.96 KiB) נצפה 15762 פעמים
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ד' דצמבר 29, 2010 10:27 pm

גברת פישר מגיעה לארוחת ערב אצל בנה יעקוב שגר עם שותפה ששמה רחל, שקשה הייה להתעלם מיופיה.
האם שחשדה מזה זמן מה שמשהו קורה בינהם, סקרנית לדעת יותר ונועצת מבטים בשניים.
יעקוב שקורא את מחשבותיה של אמו אומר: אני יודע מה עובר לך בראש, אבל זה לא זה, רחל ואני שותפים לדירה נטו.
אחרי כשבוע, פונה רחל ליעקוב ומספרת לו שמאז שאמו התארחה, נעלמה לה קערת הסוכר מכסף והיא לא מצליחה למצוא אותה, ושהיא חושדת שאמו לקחה אותה. יעקוב שבטוח שאין מצב, בכל זאת מחליט לשאול את אמו ושולח לה דוא"ל רק בשביל להיות בטוח:
אמי היקרה
אני לא אומר שלקחת את קערת הסוכר מכסף מביתי ואני גם לא אומר שלא לקחת, אבל העובדה היא, שהיא נעלמה מאז שהתארחת אצלינו
באהבה יעקוב

כמה ימים אחרי, מגיע דוא"ל מהאם:
בני היקר
אני לא אומרת שאתה שוכב עם רחל, ואני גם לא אומרת שאתה לא, אבל העובדה היא, שלו רחל הייתה ישנה במיטתה, היא הייתה מוצאת בנתיים את קערת הסוכר מכסף
באהבה אמא
מוסר ההשכל: לעולם אל תשקר לאמא יהודייה
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי שמוליק » ה' ינואר 06, 2011 8:13 pm

באמפרים באוסטראליה. שם אתה באמת תיסע לאט :D
קבצים מצורפים
Ozspeed.jpg
Ozspeed.jpg (136.55 KiB) נצפה 15731 פעמים
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי רועי צוקרמן » א' ינואר 09, 2011 9:42 am

תרבות רבותיי, תרבות

רועי צוקרמן
צוות הניהול
 
הודעות: 2409
הצטרף: ו' נובמבר 09, 2007 10:39 am
מיקום: בנתיב הימני

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ה' ינואר 13, 2011 8:48 pm

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ש' ינואר 15, 2011 10:38 pm

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי שמוליק » א' ינואר 16, 2011 10:09 pm

בודאי אתם מכירים את הDrive In של Mc Donalds :
Drive Thru
תמונה

עכשיו יש באוסטראליה משהו חדש !!! SAIL-THRU
ראו בסרט המצורף :
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ב' ינואר 17, 2011 4:06 pm

מוסקוביץ' עבר לגור בכפר מל"ל וקנה מהשכן שלו חמור ב 1000 ₪.

המוכר הבטיח למסור את החמור למחרת היום.

אלא שלמחרת היום הודיע השכן "מצטער, יש לי חדשות רעות: החמור מת".

מוסקוביץ' ענה "טוב, אז רק תחזיר לי את הכסף".

"מצטער", ענה השכן, "אין לי אפשרות. כבר בזבזתי אותו".

מוסקוביץ' לא ויתר וענה "טוב, אז תביא לי את גויית החמור".

"מה תעשה עם גויית חמור מת?" שאל השכן.

"אני אוציא אותה להגרלה" ענה מוסקוביץ.

"אתה לא יכול להוציא להגרלה חמור מת" אמר השכן.

"בוודאי שאני יכול, חכה ותראה. אני לא אספר שהחמור מת".

כעבור חודש ימים פוגש השכן את מוסקוביץ' ושואל אותו "מה היה עם החמור המת?"

"הוצאתי אותו להגרלה" ענה ישראל, "מכרתי 500 כרטיסים תמורת 10₪ כל אחד והרווחתי 4990 ₪".

פחות ה-1000 שנתתי לך, יש לי רווח נקי של 3990 שח

"מישהו התלונן?" שאל השכן.

"רק הבחור שזכה בהגרלה" ענה מוסקוביץ', "אז החזרתי לו את מחיר הכרטיס שלו".

היום עובד מוסקוביץ' במשרד האוצר ומוכר לנו אגרות חוב ממשלתיות ומכין תכנית רשת בטחון לפנסיה שלנו.

החמורים הם אנחנו, רק שאנחנו עוד לא יודעים את זה.
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ג' ינואר 18, 2011 8:01 pm

סמית הנוצרי גר בשכנות למוישה היהודי. כל שני וחמישי נכנסים גנבים ושודדים את סמית.

סמית ניגש למוישה ושואל – מה יש לך על משקוף הדלת? האם זה מכשיר אזעקה נגד פריצות?

לא, עונה מוישה, זו מזוזה, יש בה קלף קטן עם ברכות לאנשי הבית.

מעניין, אומר סמית, נראה שזה עוזר לך, כי אף פעם לא פורצים לביתך. אולי אתה יכול לתת גם לי מזוזה כזו?

לא , משיב מוישה, זה רק ליהודים ואתה נוצרי.

אבל אנחנו חברים – אומר סמית – וגם שכנים טובים,אולי בכל זאת?

בסדר מסכים מוישה – קח לך מזוזה.

אחרי שבועיים סמית בא להחזיר את המזוזה.

מה קרה ?שואל מוישה , זה לא עובד??

כן, זה עובד, עונה סמית, אבל מאז ששמתי את המזוזה ,כל רבע שעה מישהו דופק בדלת ומבקש תרומה למגבית היהודית, לבתי ספר יהודיים, לבית הכנסת, לקרן היסוד. עשיתי חשבון שהגנבים לוקחים פחות...
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי שמוליק » ה' ינואר 20, 2011 10:10 pm

טוניסיה. אז מה היה לנו: הנשיא ברח, העם פלש לארמונו, ושני חברה זריזים יצאו עם שלל נחמד: הפרארי של הנשיא :D

https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי ufd41 » ה' ינואר 27, 2011 5:02 pm

נהג תקוע בנתיבי איילון, לא זזים.

פתאום הוא רואה איש אחד עובר מאוטו לאוטו.

האיש מגיע אליו ומבקש באדיבות לפתוח את החלון.

"מה קורה" שואל הנהג "למה עומדים?"

"ליד מחלף בת ים טרוריסטים חטפו את ביבי, ליברמן, ואת קצב.

הם מאיימים שישפכו עליהם בנזין וישרפו אותם באש אם לא יקבלו מיליון דולר.

אנחנו עוברים מאוטו לאוטו ומבקשים תרומה."

"וכמה כל נהג נותן?" שואל הנהג.

"בערך ליטר", עונה האיש.
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי ufd41 » ה' ינואר 27, 2011 5:05 pm

[[img]attachment=0]Apple.jpg[/attachment][/img]
קבצים מצורפים
Apple.jpg
Apple.jpg (358.32 KiB) נצפה 15602 פעמים
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי zeev » ה' ינואר 27, 2011 8:15 pm

ואני כבר שנים רבות מתלבט בשאלה מי פיתה את מי .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » א' ינואר 30, 2011 11:54 pm

L97344.jpg
L97344.jpg (26.86 KiB) נצפה 15569 פעמים
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד