מפגש אביב ברמת השרון לזכר בלהה טל - 10 באפריל

הבמה שלכם לכל נושאי האספנות בארץ ובעולם

מפגש אביב ברמת השרון לזכר בלהה טל - 10 באפריל

הודעהעל ידי IVC » ה' מרץ 19, 2015 8:30 pm

חברים יקרים,
ביום שישי של חול המועד פסח, 10 באפריל, נשמח לראותכם באירוע תצוגה לזכרה של בלהה טל ז"ל,
שפעלה מתוך משרד התחבורה למען תקנות האספנות.

המפגש ייערך החל בשעה 11:00 בכיכר עיריית רמת השרון, ופתוח לכולם - עם או בלי רכב אספנות - ללא תשלום.
פרטים נוספים ומפת הגעה יפורסמו בהמשך, גם בעמוד האירוע בפייסבוק.

נשמח לראותכם!

DSC_0062-2-750.jpg
DSC_0062-2-750.jpg (588.6 KiB) נצפה 9279 פעמים
תמונה
אספני כלי הרכב הארצישראלים

דוא"ל לפניות:
ivc0707@gmail.com
סמל אישי של המשתמש
IVC
אספני כלי הרכב הארצישראלים
 
הודעות: 191
הצטרף: ג' דצמבר 04, 2007 5:17 pm

Re: מפגש אביב ברמת השרון לזכר בלהה טל - 10 באפריל

הודעהעל ידי IVC » ב' אפריל 06, 2015 1:28 pm

Untitled-3.jpg
Untitled-3.jpg (422.37 KiB) נצפה 9228 פעמים
תמונה
אספני כלי הרכב הארצישראלים

דוא"ל לפניות:
ivc0707@gmail.com
סמל אישי של המשתמש
IVC
אספני כלי הרכב הארצישראלים
 
הודעות: 191
הצטרף: ג' דצמבר 04, 2007 5:17 pm

Re: מפגש אביב ברמת השרון לזכר בלהה טל - 10 באפריל

הודעהעל ידי IVC » א' אפריל 12, 2015 7:13 am

תודה לכל המשתתפים שלא איכזבו גם בגשם שוטף. תמונות מהאירוע כאן
תמונה
אספני כלי הרכב הארצישראלים

דוא"ל לפניות:
ivc0707@gmail.com
סמל אישי של המשתמש
IVC
אספני כלי הרכב הארצישראלים
 
הודעות: 191
הצטרף: ג' דצמבר 04, 2007 5:17 pm

Re: מפגש אביב ברמת השרון לזכר בלהה טל - 10 באפריל

הודעהעל ידי רועי » א' אפריל 12, 2015 7:46 am

התחלתי להעלות את הצילומים של אנדרי לאתר

אם מישהוא מעוניין לחלוק תמונות נוספות בבקשה תעבירו אלי.
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

Re: מפגש אביב ברמת השרון לזכר בלהה טל - 10 באפריל

הודעהעל ידי רועי צוקרמן » א' אפריל 12, 2015 6:30 pm

סיקור של האירוע ותמונות גם פה: http://www.doogri.co.il/MainSite/Conten ... entID=3359
רועי צוקרמן
צוות הניהול
 
הודעות: 2409
הצטרף: ו' נובמבר 09, 2007 10:39 am
מיקום: בנתיב הימני

Re: מפגש אביב ברמת השרון לזכר בלהה טל - 10 באפריל

הודעהעל ידי annetzer » א' אפריל 12, 2015 7:22 pm

חברים, ברצוני לחלוק אתכם סיפור קצרצר שחוויתי ממש בזירת האירוע. אפרתי, אתה היית נוכח נדמה לי באותו רגע. בכל אופן, אותי זה ריגש מאוד:

ברגע מסויים הרגשתי נגיעה קלה על כתפי וכשהסתובבתי, ראיתי איש מבוגר עם כובע מצחיה, נמוך קומה. בקול נמוך אבל בטוח בעצמו, שאל איפה הוא יוכל לקנות את התמונות שאני צילמתי. כמה רגעים לפני כן, ראה אותי מצלם אותו גם בתוך החבורה המכובדת שהייתה שם: סגן ראש העיר, סמנכ"ל משרד התחבורה (תקנו אותי אם אני טועה) וזאב שעמד בגאווה ונתן הסברים כמעט על כל הרכבים. עניתי לאותו איש מבוגר שאני עשיר ושאני מיליונר. שאני לא זקוק לכסף. שבליבי יש מספיק מקום לאהוב את כל הכלים האלה ויותר וגם אנשים כמוהו שמטפחים כלים כאלה. באותו רגע האיש פתח זוג עיניים וביקש לחבק אותי. זה היה חיבוק ענק, חם ומלא רגש. לאחר שסיפרתי לו אפה אני גר, אותו זוג עיניים נפתח שוב, והחל לספר "בקצרה"על הקריירה הצבאית, בה הוא היה אחד המפקדים הבכירים ששיחרר את באר שבע ב 48'. הוא הושיט לי את כרטיס הביקור שלו ואני הזמנתי אותו להצטלם עם כלי האספנות שהגיע איתו. אופנוע ירוק שלא היה עליו שם ועמד ליד החיפושית הירוקה היפה.

שמו שאול ספיר ובבעלותו חברה לציוד גז. אני אתקשר אליו, אבל לא רשום שם אימייל. מישהו יכול לעזור לי להעביר אליו את התמונות? אני מצרף את התמונה שלו.

כמו תמיד, היה לי טוב, כן ירבו מפגשים כאלה. תודה לכולם על האירוח.
קבצים מצורפים
IMG_9239.jpg
IMG_9239.jpg (71.97 KiB) נצפה 9125 פעמים
annetzer
 
הודעות: 197
הצטרף: ה' אוגוסט 08, 2013 6:45 pm

Re: מפגש אביב ברמת השרון לזכר בלהה טל - 10 באפריל

הודעהעל ידי zeev » א' אפריל 12, 2015 7:50 pm

אכן האיש הוא שאול ספיר , שרת בעבר בפלמ"ח ביחידה שנקראה חיות הנגב , הוא מחזיק את האופנוע כבר מספר שנים , אני מניח שהסיבה היא שהוא רכב על כאלה בפלמ"ח בעיקר על הסנבים אבל גם על האחרים , כמובן אופנועים בריטיים , שאול עד היום מתנדב במוזיאון הפלמ"ח יומיים בשבוע וגם יושב במפגש השבועי שלנו כמעט כל שבוע הוא כבר בן 87 שנה עד 150 אני מאחל לו , את האופנוע אנחנו עוזרים להשלים ( ירון דימה ואני ) .
אלה אנשים אנדריי שעשויים " מחומר " אחר , אברר איתו בימים הקרובים איך להעביר אליו את התמונות .
אגב במשרדו יש תמונות שלו כאיש צעיר על אופנוע דומה .
מר יצחקי הוא מנכ"ל משרד התחבורה .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: מפגש אביב ברמת השרון לזכר בלהה טל - 10 באפריל

הודעהעל ידי אריהג » א' אפריל 12, 2015 8:54 pm

אנדריי, בשבילי האיש אליל ואני תמיד מתבייש להראות לו את זה. אני מתקרב לגיל 60 ומשידעתי לדבר אני מעריץ את האנשים הללו. כמדריך טיולים, יש לי ידע היסטורי בתחום הקמת המדינה ואני מצליח לדובב אותו על אף צניעותו ו"לסחוט" ממנו פרשיות רבות שתרמו להקמת המדינה ושהוא מילא בהן את חלקו. בל נשכח שהוא שירת אחרי קום המדינה בשב"כ ובין היתר איבטח את בן-גוריון. אבל אם טענת שאתה מליונר - תצטרך כעת להוכיח...
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: מפגש אביב ברמת השרון לזכר בלהה טל - 10 באפריל

הודעהעל ידי annetzer » א' אפריל 12, 2015 9:14 pm

עשיר, מיליונר… התכוונתי שאני מלא באהבה לכלי אספנות, ולאנשים כמוהו, כמוכם, לאו דווקא כסף… כמובן שאת האהבה הזאת אין צורך להוכיח, והאיש הבין אותי היטב. אשמח לשמוע עוד סיפורים עליו. או לשוחח איתו. כך או כך, אני מאוד התרגשתי מהמפגש הקצר הזה איתו. כזה אני...
annetzer
 
הודעות: 197
הצטרף: ה' אוגוסט 08, 2013 6:45 pm

Re: מפגש אביב ברמת השרון לזכר בלהה טל - 10 באפריל

הודעהעל ידי zeev » א' אפריל 12, 2015 9:29 pm

בעתיד הלא רחוק יתקיים אירוע שלנו נוסף , אדאג להכיר לך אותו רשמית , אז תוכל לדבר איתו ככל שתחפוץ , והאמן לי יש מה לשמוע .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: מפגש אביב ברמת השרון לזכר בלהה טל - 10 באפריל

הודעהעל ידי annetzer » ש' אפריל 18, 2015 5:24 pm

אני מוסיף עוד תמונות שבעוד כך וכך שנים נביט בהן ונגיד "וואלה, היינו שם איתם" (אם המילה וואלה עוד תהיה קיימת). אולי תהיה עוד הזדמנות, אבל בנתיים אלה התמונות. עם מ"מ ראש העירייה הגב' שירה אבין ומנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי.
קבצים מצורפים
IMG_7.jpg
IMG_6.jpg
IMG_5.jpg
IMG_4.jpg
IMG_3.jpg
IMG_2.jpg
annetzer
 
הודעות: 197
הצטרף: ה' אוגוסט 08, 2013 6:45 pm


חזור אל פורום אספנות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 5 אורחים