יום הולדת שמח לילידות 1985

הבמה שלכם לכל נושאי האספנות בארץ ובעולם

יום הולדת שמח לילידות 1985

הודעהעל ידי ufd41 » ה' ינואר 01, 2015 12:43 am

היום המיוחל הגיע הרנו 11 שלי שנת יצור 1985 אני יד שלישית משנה סטאטוס והחל מהיום היא אספנות.
DSCF3199-vi.jpg
DSCF3199-vi.jpg (77.05 KiB) נצפה 4979 פעמים

קצת על הרכב.
הרכב הזה מוכר לי שנים רבות עמיתה לעבודה היתה מגיעה איתו יום יום לעבודה ולא פעם אחת שאלתי אותה אם היא מוכרת והתשובה היתה לא.
כ שנתיים לאחר שעזבה את מקום העבודה אני מקבל טלפון שלום חיים מדברת יהודית בכוונתנו לגרוט את הרכב , מעוניין לקחת אותו במחיר גריטה?
ללא היסוס השבתי כן ומאז היא אצלי כ - 8 שנים.


בקישור המצורף ניתן לראות את תעלולי הרכב בסרט בכיכובו של james bond.




מי שמכיר, שמע ,או יודע, על חלקים לרכב זה אשמח עם ישתף.
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

Re: יום הולדת שמח לילידות 1985

הודעהעל ידי אריהג » ה' ינואר 01, 2015 1:28 pm

חיים - בשבילך.

אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: יום הולדת שמח לילידות 1985

הודעהעל ידי אריהג » ה' ינואר 01, 2015 2:01 pm

חיים, בשנת 82' דודה של אשתי קנתה רנו 14 חדשה. המכונית נסעה מעט מאוד. קניתי אותה ממנה בערך בשנת 2002 ובערך אחרי שנתיים מכרתי אותה לא בחוכמה.
להלן קישור המסביר מעט על הדגם. בקישור יש חידוש, המספר שבעקבות חשד שהמפעל שיתף פעולה עם הנאצים - ממשלת צרפת הלאימה אותו לאחר מלח"ע השניה.
מה שלא מופיע בקישור, שהמנוע בדגם זה (וייתכן שגם ברנו 9 ורנו 11) הוא פרי שת"פ עם פג'ו והוא הגדלה של המנועים ששרתו את הפג'ו 104 ואת הפג'ו 205 הראשונות.
בכלל, המנועים הללו הם פיתוח ושדרוג של מנועי ה- 1100 של סימקה וטלבוט.
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: יום הולדת שמח לילידות 1985

הודעהעל ידי אריהג » ה' ינואר 01, 2015 2:06 pm

חיים להלן הקישור לרנו 14 ששכחתי לצרפו קודם:

http://www.carinfo.co.il/showCar.asp?c_id=670
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm


חזור אל פורום אספנות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 5 אורחים