היום המיוחל הגיע הרנו 11 שלי שנת יצור 1985 אני יד שלישית משנה סטאטוס והחל מהיום היא אספנות.
קצת על הרכב.
הרכב הזה מוכר לי שנים רבות עמיתה לעבודה היתה מגיעה איתו יום יום לעבודה ולא פעם אחת שאלתי אותה אם היא מוכרת והתשובה היתה לא.
כ שנתיים לאחר שעזבה את מקום העבודה אני מקבל טלפון שלום חיים מדברת יהודית בכוונתנו לגרוט את הרכב , מעוניין לקחת אותו במחיר גריטה?
ללא היסוס השבתי כן ומאז היא אצלי כ - 8 שנים.
בקישור המצורף ניתן לראות את תעלולי הרכב בסרט בכיכובו של james bond.
מי שמכיר, שמע ,או יודע, על חלקים לרכב זה אשמח עם ישתף.