רביט עם סירה משנת 1962

הבמה שלכם לכל נושאי האספנות בארץ ובעולם

רביט עם סירה משנת 1962

הודעהעל ידי ירון פ. » א' פברואר 15, 2015 3:03 pm

בהמשך לסיפורי מכוניות, אני רוצה לספר על דוד מגבעתיים. הכרתי אותו לפני כ-15 שנה. רכשתי ממנו קטנוע רביט עם סירה. הרביט משנת 1962, הסירה היא סירת פח תוצרת וולקוביץ משנת 1960...

האמת היא שהרביט לא כל כך עניינה אותי. הסירה הייתה החלק המעניין בעיסקה. דוד היה בן למעלה מ-90 שהכרתי אותו. הרביט אגב, נותרה אצלו בחצר למשך עוד כשנתיים, והייתי בא לבקר לעיתים ...הוא היה אדם מעניין, היה צייר שלטים במקצועו. עוד מהתקופה שבה היו עושים הכל בידיים, עם מכחול ומברשת, ללא הדפסות ומחשבים. הוא גם סיפר לי על מנוע לאופניים שיש לו במחסן, מזה 50 שנה. הוא הבטיח לי את המנוע מתנה....אם אצליח למצוא אותו במחסן. ואכן זמן מה אחרי, הגעתי אליו עם בגדי עבודה ומשך יום שלם הוצאנו הכל החוצה....רק לקראת שעות החשיכה נמצא המנוע באחת הפינות במחסן, פינה בא הוא ישב משנת 1952 בקירוב. על המנוע מסוג רקס גרמני משנת 1948 הופיע מס' הרישוי משנות ה-50. את המנוע התקנתי בהמשך על אופניים מהתקופה שרכשתי...
דוד הלך לעולמו כשנתיים לאחר מכן, הוא עוד הספיק טרם מותו למצוא בעבורי כלי עבודה ישנים שידע שאני אוהב...

רביט.jpg
אוסף כלי רכב ללא ליאות.
סמל אישי של המשתמש
ירון פ.
 
הודעות: 723
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 8:13 pm
מיקום: הרצליה

Re: רביט עם סירה משנת 1962

הודעהעל ידי שמוליק » ב' פברואר 16, 2015 9:18 am

סיפור מרגש
הREX הוא המעניין ביותר
קבצים מצורפים
rex.JPG
rex.JPG (61.66 KiB) נצפה 7711 פעמים
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: רביט עם סירה משנת 1962

הודעהעל ידי שמוליק » ב' פברואר 16, 2015 9:25 am

בהקשר לREX : סקירה מרשימה מאד בבלוג Cyclemaster :


https://cyclemaster.wordpress.com/page-41-german-cyclemotors-rex/
קבצים מצורפים
cyc.JPG
cyc.JPG (39.47 KiB) נצפה 7710 פעמים
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: רביט עם סירה משנת 1962

הודעהעל ידי ירון פ. » ב' פברואר 16, 2015 10:36 am

הנה התמונות של הרקס -

PICT0002.JPG
PICT0002.JPG (165.35 KiB) נצפה 7709 פעמים


PICT0001.JPG
PICT0001.JPG (166.16 KiB) נצפה 7709 פעמים
אוסף כלי רכב ללא ליאות.
סמל אישי של המשתמש
ירון פ.
 
הודעות: 723
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 8:13 pm
מיקום: הרצליה

Re: רביט עם סירה משנת 1962

הודעהעל ידי אריהג » ב' פברואר 16, 2015 6:33 pm

אני צריך לבקר אצלך.
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: רביט עם סירה משנת 1962

הודעהעל ידי ירון פ. » ב' פברואר 16, 2015 7:55 pm

תגיע עם בגדי עבודה ....
אוסף כלי רכב ללא ליאות.
סמל אישי של המשתמש
ירון פ.
 
הודעות: 723
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 8:13 pm
מיקום: הרצליה

Re: רביט עם סירה משנת 1962

הודעהעל ידי אריהג » ב' פברואר 16, 2015 8:45 pm

יש לי כמה פרוייקטים (חוץ מאחד-לא קשורים לרכב). אודיע לך למפרע ואגיע עם בגדי מדריך טיולים (אלה בגדי העבודה שלי).
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: רביט עם סירה משנת 1962

הודעהעל ידי zeev » ב' פברואר 16, 2015 9:01 pm

אני חושב אריה שירון לא מתכוון לצאת לטיול , הוא מתכוון לסדר אצלו במוסך , ולזה אכן תצטרך בגדי עבודה כשמם .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: רביט עם סירה משנת 1962

הודעהעל ידי אריהג » ג' פברואר 17, 2015 5:26 pm

זאב אני אטייל במוסך שלו והוא ידריך אותי.
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm


חזור אל פורום אספנות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד