שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי שמוליק » ב' ינואר 31, 2011 9:04 am

איזה חברה מגניבים !!!!!!!
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי zeev » ג' פברואר 01, 2011 11:52 pm

זקנה על ספסל
רופא יוצא לטייל בבוקר ורואה אישה זקנה יושבת על ספסל ומעשנת .
הוא ניגש אליה ואמר לה : אי אפשר שלא לראות עד כמה את מאושרת , מה סודך ?
אז הזקנה ענתה לו : אני מורה . אני הולכת לישון ב - 4 לפנות בוקר אחרי שתכננתי את מערכי השיעור וחשבתי על דרכים חדשות להעביר את החומר .
אני קמה ב - 6 בבוקר כל יום כדי להגיע בזמן לעבודה .
אני לא עוסקת בפעילוח גופנית ,לא יוצאת עם חברים , לא הולכת לקולנוע או לתיאטרון .
את סוף השבוע אני מבלה בבבדיקת עבודות , מבחנים , מתן ציונים , הערכת דרכים דידקטיות חדשות לתלמידים , וכך גם בחגים.
אני לא אוכלת ארוחת בוקר וגם לא צהריים כי אין לי מספיק זמן .
אני נמצאת בסטרס כל הזמן משום השינויים התכופים בחומר הלימודים , תאריכי מסירה של התיעוד , וביקורים של המפקחת .
לכן אני גם לא חולה , פשוט אסור לי .כי מי יהיה עם 40 התלמידים שבכתה במקומי ?
נוכח כל זה הרופא לא יכול שלא להתפעל ואומר : מדהים , בת כמה את ?

שלושים וארבע עונה הזקנה .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ד' פברואר 02, 2011 11:04 pm

איש אחד הגיע לבית כנסת ושאל את הגבאי אם אפשר לחגוג לכלב שלו בר מצווה בבית הכנסת והגבאי שלח אותו כמובן לעזאזל,אמר לו האיש:ואם אתרום לבית הכנסת 100000 שקל זה יהיה אפשרי?ענה לו הגבאי כמובן שאפשר,למה לא אמרת מהתחלה שהכלב יהודי?
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי גדעון שיר-חן » ה' פברואר 03, 2011 7:52 am

גם לי יש בדיחות,,,

אחד פוגש חבר שסתובב ברחוב עם נמר טיגריס ענק ושואל אותו למה אתה מסתובב איתו כאן, קח אותו לגן חיות, החבר משיב לו, אתמול לקחתי אותו לגן חיות, היום אני לוקח אותו לסרט,,,,
גדעון שיר-חן
 
הודעות: 18
הצטרף: ה' נובמבר 25, 2010 1:33 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ג' פברואר 08, 2011 2:32 pm

מיצרים יקרים
אל תהרסו את הפירמידות
אנחנו לא נבנה אותן מחדש!
היהודים
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי גדעון שיר-חן » ש' פברואר 12, 2011 9:40 pm

כורדי רוצה להתקין מזוזה, הוא פותח את הפלסטיק זורק את הקלף על הריצפה ומתחיל לדפוק את הבית ריק למשקוף, אשתו שואלת אותו למה זרקת את הקלף על הריצפה, הכורדי: מה הם חושבים שאני מפגר ? בישביל לדפוק 2 מסמרים שמו לי בתוכו דף הוראות ?
גדעון שיר-חן
 
הודעות: 18
הצטרף: ה' נובמבר 25, 2010 1:33 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי zeev » א' פברואר 13, 2011 11:16 pm

במסגרת הרצון לקירוב עם האזרחים הערביים בארץ התחילו תלמידים מישובים ערביים לפקוד בתי ספר ישראליים .
וכך נכנס ילד חדש לכיתה והמורה שואלת , איך קוראים לך ילד ? והילד עונה , איברהים המורה , המורה אומרת שזה לא יתכן , זה בית ספר ישראלי ומהיום אתה אבי .
הילד חוזר הביתה ואמא שואלת איך היה בבית הספר של היהוד איברהים ? הילד עונה מצויין אמא אבל המורה אמרה שיותר לא קוראים לי איברהים , מהיום אני אבי .
האמא העיפה לו סטירה , וצעקה עליו אתה נולדת איברהים , ותשאר איברהים , הילד הלך לשחק .
למחרת חוזר הילד הביתה , אבא בבית , ושואל איך היה בבית ספר של היהוד איברהים ? הילד עונה מצויין אבא אבל אני יותר לא איברהים המורה אמרה שמעכשו אני אבי , אבא ואמא יחד ניפחו את הילד במכות והאבא צועק לו אני איברהים , סבא שלך איברהים , ואתה נולדת וגם תמות איברהים .
הילד בא למחרת היום לבית הספר פרצוף מנופח , המורה נבהלת , מה קרה לך אבי ? והילד עונה ,המורה שני ערבים הרביצו לי .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי גדעון שיר-חן » ב' פברואר 14, 2011 4:02 pm

אחרי שעלו לשמיים, איש זק"א רואה חמסניק רץ וממהר, זק"א, לאן אתה ממהר ? החמסניק עונה לו, ממתינים לי 72 בתולות,,,
זק"א, אבל הזין שלך אצלי בשקית.
גדעון שיר-חן
 
הודעות: 18
הצטרף: ה' נובמבר 25, 2010 1:33 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי zeev » ב' פברואר 14, 2011 11:09 pm

בעיירה פלונית נעשתה עיסקה בין יהודי לגוי ונקבע שעל היהודי לשלם את מחיר העיסקה לגוי תוך שנה .
היה בעיירה איזה אנטישמי בא לגוי שעשה את העיסקה ואומר לו , אתה עשית עם אותו יהודי עיסקה והוא חייב לשלם לך תוך שנה , אבל הוא כל יום רץ לבית הכנסת ומתפלל שיבוא המשיח , אז עוד מעט יבוא המשיח יקח אותו לישראל לירושליים אתה מזה לא תראה אפילו פרוטה שחוקה .
חשב הגוי וחשב בא ליהודי ואמר לו שמע אני רוצה לשנות את העיסקה לא מתאים לי המצב שנוצר , עוד מעט יבוא המשיח יקח אותך לירושליים ואני מהעיסקה הזו לא אראה פרוטה .
אמר היהודי אין שום בעיה , וכתב הסכם חדש כדלקמן : אני מתחייב לשלם לגוי פלוני את מלוא מחיר העיסקה מיד עם בוא המשיח .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ג' פברואר 15, 2011 3:20 pm

הגרוע ביותר הוא שזה קרה באמת!!!
...רק באל-על!!!

בטיסה מסחרית, הטייס מדליק את המיקרופון ומדבר אל הנוסעים: "קודם כל יום טוב לכולם, ברגע זה אנו טסים בגובה 9 קיימ במהירות של 960 קמ''ש, מעל העיר בשם... אוי לא! אלוהים אדירים!!..." והנוסעים שומעים צעקה נוראית, מלווה ברעש אדיר: לאאאאאאאאא!!!, בום, טראך. כעבור מספר שניות, עם קול בעל גון "איזה-טמבל-אני", הטייס מבקש סליחה ומודיע: "סליחה, אבל נשפך עלי קפה חם, הייתם צריכים לראות איך החלק הקדמי של המכנסיים שלי נראים...."

אחד מהנוסעים אומר: "יא בן זונה!, היית צריך לראות איך החלק האחורי של המכנסיים שלי נראים...."
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי שמוליק » ג' פברואר 15, 2011 11:16 pm

הטלפון מצלצל בלילה.

אומר הבעל: אם זה בשבילי, אני לא בבית.

אשתו מרימה את השפופרת ואומרת: הוא בבית.

אומר לה הבעל: למה ענית כך?

עונה האישה : השיחה היתה בשבילי...
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי zeev » ד' פברואר 16, 2011 12:06 am

יהודי מגיע ביום שישי לעיירה , כניסת שבת מתקרבת , מיד היהודי שוכר חדר בפונדק המקומי ורץ לבית הכנסת , שם הוא פוגש יהודי שמזמין אותו לארוחת ערב שבת .
הבעיה שאוכל לא היה לכן המארח הגיש לאורח דג בן שבוע , בבוקר שבת מגיע הפונדקאי למארח ומספר לו שהאורח חולה מאוד ולא ברור אם יגיע לסוף היום , במוצ"ש מגיע הפונדקאי ומודיע שהאורח נפטר , ביום ראשון בבוקר הייתה ההלוויה , חוזר היהודי המארח מן ההלוויה ואומר לאישתו תראי איך מחתיכת דג מלפני שבוע עשיתי שלוש מצוות , אירוח ערב שבת , ביקור חולים , והלווית המת .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ד' פברואר 16, 2011 1:41 pm

הפעם לא מצחיק דווקא מפחיד, סקירה בשידור חי מטקס הגראמי של הכתבת לעיני תרבות ובידור של חדשות CBS- משהו משתבש שם
אחת ההנחות היא שבץ מוחי - לעת עתה אין יותר פרטים על מה גרם לכך, לפי דיווחים ממכריה היא עברה בדיקה רפואית והיא בסדר

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי גדעון שיר-חן » ש' פברואר 19, 2011 7:02 pm

כורדי עולה עם הרכב שלו ברוורס להר תבור, שואל אותו חבר למה ברוורס? הכורדי: כי שמעתי שאין מקום למעלה להסתובב עם האוטו, אחרי חצי שעה החבר רואה את הכורדי גם יורד ברוורס ושואל אותו למה ברוורס? הכורדי: זה בסדר בסוף היה שם מקום להסתובב.
גדעון שיר-חן
 
הודעות: 18
הצטרף: ה' נובמבר 25, 2010 1:33 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » א' פברואר 20, 2011 11:31 am

AKICHU כתב:הפעם לא מצחיק דווקא מפחיד, סקירה בשידור חי מטקס הגראמי של הכתבת לעיני תרבות ובידור של חדשות CBS- משהו משתבש שם
אחת ההנחות היא שבץ מוחי - לעת עתה אין יותר פרטים על מה גרם לכך, לפי דיווחים ממכריה היא עברה בדיקה רפואית והיא בסדר
אירית


מסתבר שמדובר באחת מתופעות המיגרנה הידוע לשמצה, עדיין זה מפחיד
http://www.youtube.com/watch?v=8JtawYfPwws
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד