גיפ' ויליס משנת 1942

הבמה שלכם לכל נושאי האספנות בארץ ובעולם

גיפ' ויליס משנת 1942

הודעהעל ידי ירון פ. » ש' פברואר 14, 2015 4:34 pm

יש כלי רכב שמגיעים עם סיפור מעניין....הנה אחד.
רכשתי אותו לפני הרבה שנים. גיפ ווליס MB משנת 1942...הגיפ היה מקורי לחלוטין, כולל גיר מקורי ומערכת חשמל 6 וולט - נרכש מהיד הראשונה שרכש אותו בשנת 1950 הישר מצה"ל....נסע עליו למעלה מ-50 שנה ללא הפסקה. הבעלים היה בן למעלה מ-90 שנה ומכר אותו כי התקשה לטפס לתוכו frown emoticon - אדם משכמו ומעלה. נסעתי עליו כ-3 שנים, עד שאספן שיכנע אותי למכור לו.....לזכרו של אלכסנדר - שאישתו אמרה עליו שאהב את הגיפ' יותר ממנה.

גיפ 1942 (Medium).JPG
גיפ 1942 (Medium).JPG (93.97 KiB) נצפה 8580 פעמים
אוסף כלי רכב ללא ליאות.
סמל אישי של המשתמש
ירון פ.
 
הודעות: 723
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 8:13 pm
מיקום: הרצליה

Re: גיפ' ויליס משנת 1942

הודעהעל ידי zeev » ש' פברואר 14, 2015 5:04 pm

מרגש , לפי הזכרו אני מבין שהאיש נפטר , אולי כדאי לך לרכוש אותו ולסגור מעגל ?
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: גיפ' ויליס משנת 1942

הודעהעל ידי ירון פ. » ש' פברואר 14, 2015 6:16 pm

רכשתי את הגיפ ב-2002. אלכסנדר היה אז בן 92. לפי מה שסיפרו לי הוא נפטר בערך שנה לאחר מכן....ייתכן והגיפ היה זה שהחזיק אותו בחיים ...

בכל מקרה מדובר היום בכלי רכב מאד יקרים, והיום כנראה שלא הייתי מוכר...

אבל...שמרתי גיפ אחד ממלחמת העולם - פורד GPW מודל 1943...
אוסף כלי רכב ללא ליאות.
סמל אישי של המשתמש
ירון פ.
 
הודעות: 723
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 8:13 pm
מיקום: הרצליה

Re: גיפ' ויליס משנת 1942

הודעהעל ידי zeev » ש' פברואר 14, 2015 7:26 pm

סתם מסקרנות , ידוע אצל מי הגיפ הזה היום ?
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: גיפ' ויליס משנת 1942

הודעהעל ידי ירון פ. » ש' פברואר 14, 2015 7:34 pm

ידוע...הגיע למישהו שעוסק בגיפים שנים רבות.
אוסף כלי רכב ללא ליאות.
סמל אישי של המשתמש
ירון פ.
 
הודעות: 723
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 8:13 pm
מיקום: הרצליה

Re: גיפ' ויליס משנת 1942

הודעהעל ידי annetzer » ש' פברואר 14, 2015 8:58 pm

זאב צודק וצודק. אם עכשיו אתה עדיין חושב על הוויליס, זה סימן ש… אז אולי תעשה את סגירת המעגל כמו שזאב אמר.כי אם לאו,
פשוט זה לא יעזוב אותך כל כך מהר. סיפור יפה.
annetzer
 
הודעות: 197
הצטרף: ה' אוגוסט 08, 2013 6:45 pm

Re: גיפ' ויליס משנת 1942

הודעהעל ידי ירון פ. » ש' פברואר 14, 2015 9:02 pm

הסיפורים הם חלק בלתי נפרד מהתחביב.

היה גיפ' נחמד....התקדמתי הלאה. ויש לי כבר אחד דומה.

בכל מקרה זה היה סיפור אחד, יש לי עוד....
אוסף כלי רכב ללא ליאות.
סמל אישי של המשתמש
ירון פ.
 
הודעות: 723
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 8:13 pm
מיקום: הרצליה

Re: גיפ' ויליס משנת 1942

הודעהעל ידי annetzer » ש' פברואר 14, 2015 9:14 pm

הג'יפ שלך משנת 1943, במצב נסיעה? אם כן, תציג לנו אותו במפגש הקרוב (כשיהיה).
annetzer
 
הודעות: 197
הצטרף: ה' אוגוסט 08, 2013 6:45 pm

Re: גיפ' ויליס משנת 1942

הודעהעל ידי ירון פ. » ש' פברואר 14, 2015 9:22 pm

כעיקרון הוא במצב סביר עם מנוע וגיר תקינים. עומד הרבה שנים ובטח יידרש לפחחות וברקסים.

כרגע לא מיועד להשמשה קרובה.
אוסף כלי רכב ללא ליאות.
סמל אישי של המשתמש
ירון פ.
 
הודעות: 723
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 8:13 pm
מיקום: הרצליה

Re: גיפ' ויליס משנת 1942

הודעהעל ידי annetzer » ש' פברואר 14, 2015 9:49 pm

גם לו יש סיפור? אולי כחלק מהתחביב, נשמע אותו ואולי קצת תמונות. בזמנך החופשי. אני אוהב סיפורים כאלה.
annetzer
 
הודעות: 197
הצטרף: ה' אוגוסט 08, 2013 6:45 pm

Re: גיפ' ויליס משנת 1942

הודעהעל ידי ירון פ. » א' פברואר 15, 2015 7:48 am

אני אעלה עוד סיפורים על רכבים....
אוסף כלי רכב ללא ליאות.
סמל אישי של המשתמש
ירון פ.
 
הודעות: 723
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 8:13 pm
מיקום: הרצליה


חזור אל פורום אספנות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 5 אורחים