יש כלי רכב שמגיעים עם סיפור מעניין....הנה אחד.
רכשתי אותו לפני הרבה שנים. גיפ ווליס MB משנת 1942...הגיפ היה מקורי לחלוטין, כולל גיר מקורי ומערכת חשמל 6 וולט - נרכש מהיד הראשונה שרכש אותו בשנת 1950 הישר מצה"ל....נסע עליו למעלה מ-50 שנה ללא הפסקה. הבעלים היה בן למעלה מ-90 שנה ומכר אותו כי התקשה לטפס לתוכו frown emoticon - אדם משכמו ומעלה. נסעתי עליו כ-3 שנים, עד שאספן שיכנע אותי למכור לו.....לזכרו של אלכסנדר - שאישתו אמרה עליו שאהב את הגיפ' יותר ממנה.